Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΜΕ ΤΙ ΑΛΛΕΣ ...ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ; Ακόμα ψάχνουν Σνα βρουν ..θεραπεία!

Ο έρωτας είναι τυφλός , - δεν βλέπεις μπροστά σου - και κουφός , - δεν ακους κανέναν - είσαι ολη την ώρα 'φεύγα' , δεν επικοινωνείς με το σήμερα, το τώρα, τον φίλο, τo αφεντικό σου...Δεν τρως - δεν είναι κακό αυτό, δεν κοιμάσαι, και όταν μαλώνεις είσαι κατευθείαν για δερματολόγο και θεραπείες ανάπλασης και αναζωογόνισης. Αυτή η ιστορία θέλει πολύ χρήμα απο πίσω για να την αντιμετωπίσεις .... φιλάρεσκα και με σχετική ... αξιοπρέπεια! Αναρωτιέμαι που σου κάνει καλό; Εμένα οι σφυγμοί μου είναι γύρω στους 150 [!] και βγάζω άχρηστο το τόσο εξελιγμένο power plate! Τσάμπα τα χρήματα και ο χρόνος εκεί! Οταν ερωτεύεσαι , η συμβουλή είναι μία : σταμάτα τη γυμναστική, αφού έτσι κι αλλιώς σου ...κόβεται η όρεξη, κάνεις ...άλλη γυμναστική, τους έχεις τους ...δυνατούς σφυγμούς , και τέλος... ή ιδρώνεις για να τον φέρεις στα νερά σου ή σε ...χορεύει εκείνος στο ταψί-! Με όλα τα παραπάνω κάνεις καύσεις, καις λίπος αλλά και πολλά ....εγκεφαλικά κύτταρα.Εγώ, στη διάρκεια μιας σχέσης , σκέφτομαι , μήπως μου κάνει αυτό , μήπως εκείνο ή το άλλο και τότε κάλλιστα ,μπορώ να γίνω απο τη μία πλευρά, κάτι σαν ... Μάτα Χάρι και από την άλλη ,''συγγραφέας '' τόμων επιστημονικής ...φαντασίας!Σενάρια επι σεναρίων, γιατί πολλά έχουν δεί τα ματάκια μας.Βέβαια, σε αυτή τη ....'δουλειά ' έχω πάντα συμπαραστάτες και τις πολύ καλές φίλες μου...που σκέφτονται με τον ίδιο αλάνθαστο τρόπο και έχουμε κοινές εμπειρίες να μοιραστούμε ,την ώρα του καφέ!Είμαστε όλες ίδιες , γιατί αν δεν ταιριάζαμε ....τα γνωστά. Καταλήγουμε στο αδιάψευστο συμπέρασμα '' Ολοι ίδιοι είναι, μ...., έτσι λένε στην αρχή μέχρι να σε ρίξουν αλλά στη διάρκεια άλλα κάνουν, καλύτερα κράτα στάση, μην ενδίδεις '' κλπ κλπ αλλά συνεχίζουμε το πείραμα ή τα πειράματα μήπως η δική μας περίπτωση είναι διαφορετική από τις άλλες, μήπως αποτελέσουμε εμείς την ...εξαίρεση.Πολύ αστείο..Οχι , η ζωή είναι ...δίκαιη και πρέπει να προσέχουμε.Λάθη, λάθη, επαναλαμβανόμενα λάθη θα πρέπει να πληρώσουμε κάποτε και τον ...λογαριασμό! και τον πληρώνουμε αδρά. Ομως τώρα υπάρχει ...κρίση και σκέφτομαι ότι είναι σοφό και πρέπει να κάνω ...περικοπές, όπως μας συνιστούν διάφοροι οικονομολόγοι. Είμαι σε φάση που τους ακούω...Τελικά , καταλήγω, αν όταν ερωτεύομαι χαλιέμαι, δεν πάει ..στο καλό του ! Θυμάμαι και απο παιδιά που οι φοβισμένες μαμάδες μας - τις περιόδους των εξετάσεων στο σχολείο όταν γυρνούσαμε στεναχωρημένοι απο τις γραπτές επιδόσεις - μας έλεγαν : μην στεναχωριέστε ''ΤΟ ΠΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΥΓΕΙΑ''! Θα την ξεχάσω αυτή την ατάκα; Οχι, βέβαια, γιατί πραγματικά σαν την υγεία , ΔΕΝ ΕΧΕΙ!Και εγώ θέλω να χω την υγειά μου... Μόλις όμως συνέλθω και γίνω καλά, θα ξαναερωτευθώ......Αβυσσος ,η ψυχή της γυναίκας!Ένα μικρό αφιέρωμα στον έρωτα,....την ημέρα που βήχω!!!Αντιγόνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου