Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ...ΧΟΙΡΟΣ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ; ΠΟΙΗΤΗΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΡΟΧΕΙΡΟΥ....

''Οι συγγραφείς στο αβγό'' είναι μια ομάδα 'νέων' ανθρώπων (γεννημένοι μετά το 1980 - εδώ, γελάει και το παρδαλό κατσίκι ) που πειραματίζονται πάνω στα όρια και τα νεύρα των φίλων τους , χρησιμοποιώντας τους, ως πιθανούς αναγνώστες των υποψηφίων best sellers ! Αααα καλό, ε; Οι φίλοι είναι σπουδαίο πράγμα, αλλά σχεδόν πάντα είναι σαν τα μούτρα σου, έχουν μια περίεργη ιδιοσυγκρασία...Ακούνε την ...άμμο της θάλασσας, διαβάζουν για δελφίνια και γλάρους, ταραξίες ύπνου,αγγέλους , για χοίρους, κότες και κατσίκια......δεν αντιδρούν, έχουν πάθει μια ιδιόμορφη ανοσία στις μ...Τα παιχνίδια που κάνουμε λοιπόν μεταξύ μας οι συγγραφείς, είναι ''πες μιά λέξη'' και ...γράψε κατι γι αυτό. Η συν-γραφέας Δέσποινα πάνω σε μιά ατάκα περί Μονμάρτης μου είπε , δεν γράφεις γι αυτό; Το θεώρησα μεγάλη πρόκληση και έγραψα:Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΟΝΜΑΡΤΗ....Ηθελα να βρώ μιαν άκρη,κάτι να θυμίζει την Μονμάρτη,ένα στέκι καλλιτεχνικό,όπου εσύ κι εγώ, θα κάναμε διαλογισμό !Ηθελα ν ακούσω την Αιντα, απέξω διάβασα ...''Κουιντα''.Μου άρεσε να ακούω Μπαχ, τώρα ακούω αχ και βαχ ...Ειπα δεν πάω στο Μουσείο, αλλά βρέθηκα στο ''Ενυδρείο'' !...Αγόρασα μια ακουαρέλα, είδα φως και ...μπήκα barbarella.Σκέφτηκα, λες να δω και τον Ελύτη; μα έπεσα σ έναν αλήτη.Εγώ που θαύμαζα Τσαρούχη, τρέχω στον...Χρυσοχοιδη ΑΛΛΟ ΚΟΤΑ...ΑΛΛΟ ΤΟΤΤΑ!η κότα έκανε το αβγό ή το αβγό την κότα;Είμαι συγγραφέας του αβγού ή συγγραφέας Κότα;....(Η Μονμάρτη μου έπεσε λίγο βαριά...έχω πιο light κουλτούρα)Σημείωση:Θα ήθελα να μεταφραστεί σε όλες τις εκλεπτυσμένες γλώσσες, να μελωποιηθεί, να σιγοτραγουδηθεί,να αφήσω ιστορία και να πάρω δύο - τρία πλοία ! Φαντάζομαι αν το διαβάσουν οι γείτονες της FYROM να αποτραπούν να θέλουν τον δικό μας ...πολιτισμό.Να πουν , αν είναι τέτοιος σας τον χαρίζουμε !To συγκεκριμένο ποίημα το αφιερώνω στον Δημήτρη Μελισσανίδη, που επιμένει να διαβάσω Ελύτη....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου