Τρίτη 7 Απριλίου 2009

NHΣΤΕΙΑ και ...άγιος ο Θεός!

Δεν ξέρω πως φέτος μετά απο εννιά χρόνια που νήστευα κανονικά για σαράντα μέρες το...έριξα στον κόκκορα! Δηλαδή τρώω τον... κόκκορα αλλά και την ...κότα, τον ...γλάρο(γλαρόσουπα) αλλά και την ...αγελάδα, η ...φοράδα! Ελπίζω να με συγχωρήσει ο Θεός αλλά, δεν μου 'έβγαινε'.Σκέφθηκα όμως, να νηστέψω σε όλα τα άλλα...όχι τα πονηρά, αλλά τα πιο ...πνευματικά να πω;>>Να μην κρατάω κακία, να μην έχω θυμό, να έχω περισσότερη κατανόηση με τους ανθρώπους, να βοηθάω όπου μπορώ, να λέω κανένα καλό λόγο...''αχ χρυσή μου, κούκλα είσαι σήμερα'' ...και τέτοια.>>Να μην κρίνω τόσο εύκολα...δεν το πολυκαταφέρνω, η κριτική είναι στο αίμα μου!>>Να φέρομαι απο καρδιάς, να είμαι ανοιχτή σε νέες ιδέες, εμπειρίες, συναισθήματα, ανθρώπους...Καθοδόν λοιπόν για την μεγάλη εβδομάδα, αποφάσισα να φορέσω τα καλά μου...Δεν νηστεύω που δεν νηστεύω, ας κάνω κάτι καλό σε μένα και στους γύρω μου , είπα μέσα μου...Μαλλον, δεν το είπα πολύ σιγά και κάποιος με άκουσε...Κρυφάκουγε;...Δεν ξέρω...Βρήκε ευκαιρία στο δικό μου άνοιγμα και έπαιξε ...τένις ή σκουώς πάνω μου. Βρε καλέ μου δεν σέβεσαι τον χρόνο, την παράδοση, την στιγμή, τον άνθρωπο πρέπει να τον βαράς κιόλας; Εσυ, μπορεί να νόμιζες ότι είναι τοίχος αλλά η αλήθεια είναι ότι ..δεν είναι! Εχω δει κι άλλους σαν και σένα που το κάνουν ...άθλημα , αλλά δεν παίρνεις τις μπάλες σου να πας να παίξεις αλλού; Καιρός που είναι; Υποσχέθηκα να μην βρίσω, να μην κρίνω, να είμαι καλή...μην με χαλάς. Ασε με να νιώσω ότι κάνω κάτι πιο θεικό, μέρες που είναι.Φαίνεται, αυτή η περίοδος μου πάει...Οι φίλες μου ξέρουν το γιατί...Τσουγκρίζω ...αυγά λίγο πιο νωρίς απο το κανονικό, τα σπάω ...όλα και μετά ερχεται η Ανάσταση! Ποτέ μου δεν φαντάστηκα ότι πάω συμφωνα με την εποχή, με τις παραδόσεις...Τελικά είμαι ...επίκαιρη,...παραδοσιακή ή απλά άτυχη;Μην μου πει κανείς την τύχη την φτιάχνεις μόνη σου γιατί κι όλοι οι εφευρέτες αν δεν ξεκινούσαν με την αμφιβολία και την έρευνα, δεν θα έφταναν στις ...εφευρέσεις τους! Αλλοίμονο μου αν ακούω τους άλλους, αν δεν εμπιστεύομαι ανθρώπους, αν δεν πειραματίζομαι για όσα και με όσα δεν ξέρω!Τώρα σσσσ ησυχία, τα είπα και ξεθύμανα...Μπορώ να συνεχίσω να νηστεύω με τον τρόπο μου...Είναι και πιο λιγοθερμικός...με τον άλλον, τρως πολλά ψωμιά και παχαίνεις...θυμίζω απλώς στον εαυτό μου ότι σε λίγο θα αγοράσουμε αρνιά - να τα πάρετε απο τον Μασούτη - και μπορώ με το αρνί να σουβλίσω και κανέναν ακόμα! Εχω πολλά ψωμιά να φάω ακόμη μέχρι να γίνω ...πολύ καλός άνθρωπος!Συγχώρα με , Θεέ μου...θα σκάσω απο τα νεύρα μου, να σκάσω και απο το ...ψωμί;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου